Werksessie: De WOW factor 28 februari
Weet jij waardoor klanten bij jou aankloppen? Waar ze over praten met anderen? Zijn jouw klanten jouw ambassadeurs? Tijdens deze werksessie van Jean Claude Crijns ontdek je hoe je ervoor kan zorgen dat klanten jouw bedrijf als WOW zullen omschrijven. Je klant heeft verwachtingen van je bedrijf. Deze verwachtingen worden bepaald door de dienst die je aanbiedt of het product dat je verkoopt. Voldoe je aan deze verwachting dan is je klant tevreden, maar dan zal hij niet over je gaan praten. Daarvoor moet je een stap verder gaan. Dat is wat Jean Claude de “WOW” factor noemt. Want aandacht verdien je, die krijg je niet zomaar. Met de WOW factor zorg je voor trouwe klanten die terugkeren en je maakt van je klanten ambassadeurs. Deze werksessie biedt je concrete handvaten en inzichten. Er wordt gewerkt met een praktisch en handig model om inzicht te krijgen in de basis eisen en verwachtingen van je klanten. De betrokken en deskundige aanpak van Jean Claude zorgt ervoor dat je nog een stap verder gaat en naar de WOW factor van jouw bedrijf op zoek gaat. Iedereen gaat dan ook vanuit zijn eigen situatie aan het werk langs het “WOW” model. Bij aanmelding voor deze werksessie krijg je vooraf van Jean – Claude een aantal voorbereidende vragen. Schrijf je snel in, vol = vol!
Woensdag 28 februari van 12:00 – 16:00 uur. We starten met een lunch en kennismaking. De locatie van de werksessie is dit keer afwijkend: we zijn op de locatie van Bluegg in de prachtige villa aan de Severenstraat 202, 6225 AH te Maastricht. De kosten van de sessie bedragen €125,- excl. BTW. Inschrijven via info@inspiratiehuismaastricht.nl