Masterclass Customer Journey

masterclass BMC

Masterclass Customer Journey

Een succesvolle ondernemer weet waar zijn klanten en prospects mee bezig zijn en hoe zij bediend willen worden. Het helpt je als je kan voorspellen welke stappen klanten en prospects gaan nemen. Je kan gerichter acquireren en je relaties met je vaste klanten versterken. Tijdens deze masterclass gaat Sharon Lacroix van het Business Innovation Team Limburg (BITL) met je aan de slag om inzicht te krijgen in jouw klanten middels de customer journey map. Met deze methode leg je de processen vanuit het oogpunt van je klanten en prospects vast. Je krijgt dan makkelijk inzichtelijk waar de klantbeleving binnen jouw organisatie kan worden verbeterd. De customer journey is een mooie vervolgstap als je je businessmodel in kaart hebt gebracht.

De voordelen voor jou om deze masterclass te volgen:

  • Je krijgt diepgaand inzicht in de reis die jou klant maakt binnen jouw organisatie
  • Je brengt jouw groeimogelijkheden in kaart
  • Je ontdekt slimme verbeteringen die je direct in de praktijk kan brengen.

De masterclass vindt plaats op woensdagmiddag 5 februari van 12:00 – 16:00 uur. We starten om 12:00 uur met een gezamenlijke lunch en kennismaking. Om 13:00 uur start de masterclass. De kosten voor deze masterclass zijn €50,- excl. BTW. Aanmelden kan via: https://inspiratiehuismaastricht.nl/tickets/