De werksessies van De Smederij

De werksessies van De Smederij

KENNIS DELEN WERKT!

Als ondernemer is stilstand funest voor je business. De rest gaat immers gewoon door: de technologische ontwikkelingen stapelen zich steeds sneller op en wat te denken van de groei van het aantal ondernemers, jouw concurrenten. Deze zomer stonden er 1.956.396 bedrijven en zzp’ers ingeschreven bij de Kamer van Koophandel. Om mee te kunnen groeien of misschien zelfs om voorop te lopen, is geregeld nieuwe kennis opdoen echt een must vandaag de dag. Omdat je niet voor elk onderdeel een tweejarige studie wilt volgen, heeft het Inspiratiehuis voor Ondernemers de praktische werksessies van De Smederij ontwikkeld. Experts delen hun kennis, kijken met een frisse blik naar je de bedrijf en geven je handvaten waarmee jij plannen smeedt om jouw uitdagingen aan te gaan. Lees verder en ontdek waarom deelnemers en trainers de werksessies zo hoog waarderen.

De werksessies

De onderwerpen van de werksessies lopen uiteen van e-mailmarketing tot klantbeleving, van branding tot bloggen, van gesprekstechnieken tot innovatie en inspirerende methodieken die je de juiste focus geven om te ondernemen en jezelf te blijven ontwikkelen. Een mooi en gevarieerd aanbod met één overeenkomst: elke werksessie staat garant voor verbinding en totstandkoming, voor de deelnemers én de experts die hun kennis delen. 

Waarom de werksessies zo populair zijn

Gemiddeld waarderen deelnemers onze werksessies met een mooie 8,5. De ondernemers zijn erg tevreden met de eyeopeners, de opgedane kennis, inspirerende ideeën en nieuwe contacten. Je investeert je tijd slim en doeltreffend, want al tijdens de werksessies ga je aan de slag met de uitdagingen van jouw eigen bedrijf. De contacten die je maakt zijn snel gelegd, blijvend en buitengewoon inspirerend. 

Trainers over de werksessies

Ook de trainers ervaren de werksessie als positief.

Nijskens Branding Agency is een boutique branding bureau dat adviseurs, consultants en eigenaren van adviesbureaus helpt bij het stap voor stap bouwen en ontwikkelen van hun persoonlijk-, bedrijfs- of werkgeversmerk. Angèl en Esther Nijskens verpersoonlijken merken met behulp van hun ‘Versterk-je-eigen-merk’ methode. Deze praktische methode is het fundament waarop zij alle branding trajecten bouwen. Om het merk te laden, ondersteunen zij desgewenst ook bij content strategie, content creatie, media en PR

.  

Beeld: Ben Doensen

 

Angèl“Eerder dit jaar heb ik de werksessie Branding gegeven. De deelnemers gingen aan de slag met een blauwdruk voor hun eigen merk, maakten kennis met handige tools voor hun profilering, ontvingen een actieplan  en  praktische handvaten waarmee ze direct aan de slag konden. Ik kreeg steeds vaker de vraag of ik een korte workshop over branding kon geven. Een sterk merk bouw je niet in een middag dus daar ging ik eigenlijk nooit op in. Ik liep daarom wel  al een tijdje rond met het idee om ons branding programma in een compacter concept te gieten zodat mensen er in een paar uurtjes kennis mee kunnen maken. Dit heb ik tijdens de werksessie Branding uiteindelijk voor het eerst gedaan en dat beviel heel goed. De reacties waren positief en we konden in een korte tijd toch een paar goede eerste stappen zetten. Inmiddels hebben we dit verder ontwikkeld tot nieuw product genaamd ‘Personal Branding Proeverij’. 

Esther geeft binnenkort een werksessie Zakelijk Bloggen. Zij kijkt ernaar uit om haar kennis met ondernemers te delen: “Ik vind           het leuk om mensen die graag goede, zakelijke blogs willen schrijven op weg te helpen, zodat zij hun deskundigheid op hun specifieke vakgebied op een professionele manier online kunnen delen. Tijdens de werksessies van De Smederij doe je op een laagdrempelige manier kennis op en ervaar je waarin je eventueel nog verdieping wenst. Tijdens mijn werksessie ga ik ondernemers in elk geval helpen met het schrijven voor een doelgroep, het bedenken van blogonderwerpen, leer ik ze je waar je interessante bronnen en zoekwoorden vindt en hoe je je blog promoot. Bovendien krijgen alle deelnemers een actieplan waarmee ze direct aan de slag kunnen.” 

Aanmelden voor een werksessie

Blijf niet stilstaan en meld je aan voor onze werksessies. De eerstvolgende is: Zakelijk Bloggen op 27 november 2019. Klik hier voor meer informatie en aanmelding.



WhatsApp!