4 maart 2020: Werksessie Branding
Hoe zet ik mijn product of dienst in de markt zodat mijn unieke waarde helder is? Van onbekend naar personal brand’
Onderscheidend positioneren helpt jou om jezelf op de kaart te zetten
Tegenwoordig is het als ondernemer steeds lastiger om op te vallen. De veelheid aan (social) (media)kanalen waar je uit kunt kiezen om je verhaal te vertellen maakt het er niet gemakkelijker op. Hoe zorg je er dan toch voor dat je opvalt tussen al dat lawaai? Op welke manier kun je jezelf in deze tijd nog onderscheiden van iedereen die hetzelfde (werk) doet?
Sterke merken zijn succesvol omdat zij slim gebruik maken van branding. Ze durven onderscheidend te zijn in zowel hun merk als boodschap. Zij gebruiken daarvoor een unieke mix van ingrediënten waar ook jij als ondernemer je voordeel mee kunt doen.
Vind je het lastig om je te onderscheiden, de juiste klanten aan te trekken en/of de juiste (social) (media)kanalen te kiezen? Kom je te weinig aan je profilering toe of leveren je inspanningen niet het gewenste resultaat op? Dan is deze werksessie echt iets voor jou. De werksessie wordt gegeven door Ester Nijskens van Nijskens Branding Agency.
In deze sessie gaan we aan de slag met:
- Het maken van een blauwdruk van jouw persoonlijke merk, hoe zien anderen jou?
- De ingrediënten voor een sterke branding en hoe je deze kunt inzetten om je eigen zichtbaarheid te vergroten
- Handige tools die je kunt inzetten voor je profilering
- Een actieplan waarmee je na de sessie aan de slag kunt
Je krijgt heel veel praktische handvatten waarmee je ook na de sessie direct aan de slag kunt. Neem tijdens deze workshop je laptop mee.
De werksessie vindt plaats op 4 maart 2020. Locatie is Athoslaan 12A te Maastricht. We starten met een lunch en kennismaking om 12:00 uur. Van 13:00 – 16:00 uur vindt de werksessie zelf plaats. De kosten voor de werksessie bedragen €125,- excl BTW. Graag hier aanmelden.